åter i sverige.

Overnigt oatmeal på svartvinbär och mjölk samt ett glas apelsinjuice.

Hej igen vänner!
Nu är jag tillbaka i Sverige efter tre veckors äventyr i ett land där kindpussar är ungefär lika obligatoriskt som att engelska inte är det.
Jag har haft det grymt kul, men i slutet var jag verkligen less på croissanter och baguetter. Därför var det extra gott när jag som första frukost på svensk mark lagade overnight oatmeal på svartvinbär.
 
Jag har fortfarande inte riktigt kommit hem, utan turar runt lite i Sverige och därför lär väl uppdateringen var lite lidande tills skolan börjar igen. Men jag ska försöka få in inlägg så fort jag har tid och tillgång till internet. Tills dess - ha det gott!
 

Kommentarer
Postat av: erica

underbara bidler!

2012-07-27 @ 18:37:49
URL: http://ericagilbertson.blogg.se
Postat av: Cliccli

Älskling! Du är så jävla cool, underbar och häftig. Alla followers förtjänar du så in i h-vete! FAST vi saknar dig lite borta på vår blogg.. ;)<3

2012-07-28 @ 16:27:53

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback