vad jag brukar läsa.

Idag tänkte jag dela med mig av två himla bra bloggtips...
 
Photo credits: Marta at whatshouldieatforbreakfasttoday.tumblr.com
 
Först ut har vi Martas tumblr som är fylld av inspiration och fina matbilder. Man hittar alltid nåt bra, och hon delar även med sig av recept där du bland annat får reda på hur man lagar mini-croissants. Mini-croissants. Alltså!
 
 
Photo credit: Katie at chocolatecoveredkatie.com
 
Sedan har vi Katie från USA, som har den bästa bloggen om man tvivlar på att gott och nyttigt inte går hand i hand. För Katie bevisar gång på gång motsatsen. Hon tar fram bättre varianter av klassiska som såväl nya sötsaker, och hon har även en hel del roliga frukosttips på sin blogg. Som nyttig kakdegsgröt till exempel. Kolla, kolla, kolla tycker jag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vicky

åh herregud vad sugen man blev nu på typ allt.

2012-07-16 @ 18:38:31
URL: http://vickys.se/
Postat av: traderareshop

Hej sötnos! kika gärna in mig blogg och klicka hem dom allra senaste trenderna inom bloggvärlden eller bara inspireas och delta i mina tävlingar.
Ber om ursäkt om du inte gillar denna typen av kommentar. Ha det underbart! Kram

2012-07-18 @ 02:08:49
URL: http://traderare.blogg.se
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Hur resten av veckan ut för dig? :)
Kolla gärna runt på min blogg och mina kategorier, vem vet du kanske gillar den? :)
-
Kommentera gärna det på min blogg annars får jag aldrig svar på frågan! :P (det med den nya blogg.se designen)

2012-07-18 @ 05:24:23
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback