receptet till kokoscitrongröt.

En god kokossmakande gröt som var himla enkel att göra. Om man vill kan man söta den, jag mosade i 1/2 banan i min, men lite honung skulle säker vara gott också. Jag tror även att lite vaniljpulver i gröten medan den kokar skulle kunna vara fint.
 
Translation:
Coconut- lemon- oatmeal
Serves 1
0,5 dl coconut milk
0,5 dl water
1 dl rolled oats
The juice of 1/3 lemon
Lemon cest
Coconut flakes
Eventually a sweetener
 
Combind all ingredients and stir. Boil on medium warm stove for 5 minutes or until wished consistency. Add any sweetener (I had 1/2 banana, but I think some honey would work too!), put some coconutflakes and lemon cest on top. Enjoy!
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Fin blogg! Hur mår du idag? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

Svar: Tack, jag mår fint! :)
Linn Cling

2012-10-05 @ 18:48:02
URL: http://gottagetdown.blogg.se
Postat av: Annah

Oj så gott!!!

2012-10-06 @ 13:48:34
URL: http://www.iannahshuvud.blogspot.se

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback