frukostklassiker på 3 sekunder

Fredag - A-fil med Special K flingor och psylliumfrön, en kopp varmt citronvatten.
 

Godmorgon!
Blev en klassiker till frukost som tar cirka 3 sek att göra, så himla smidigt när man har lite bråttom. Ungefär som jag nu. Ska alldeles strax sätta mig på cykeln och trampa mig till skolan. Har en lååång fredag men jag ska göra mitt bästa av den. Kram på er!
 
--
Translation: Sour milk with Special K cereals and psyllium seeds, a cup of hot lemon water.
Godmorning!
Ate a classic breakfast today wich is so simple and takes like 3 seconds to make, very handy when your in a rush. Like now for example. I'm just about to get on my bike and ride to school. My friday is very looong but I'm going to try and make the best out of it. Hugs!
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag har precis scrollat mig igenom, och tittat och läst såklart, på din startsida. Och jag måste säga att det du gör är otroligt fint! Dina frukostar är imponerande och inspirerade och bilderna du tar av dem är otroligt vackra! Allt är liksom bara så där väldigt fint. Så nu tänker jag fortsätta inspireras av dina frukostar och fotografierna av dem!

Svar: Åh, blir lite mållös, men jag blir himla glad av att du tycker det. Tack!!
Linn Cling

2012-11-12 @ 20:58:55
URL: http://emelierut.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback