första inlägget 2013 och om jordnötssmör, grapefrukt och te.

Lördag - Pappas hembakta rågbröd med jordnötssmör, en grapefrukt samt en kopp grönt vaniljte.
 
Hej igen!
Och hej första inlägget på bloggen 2013. Idag är det exakt en månad sedan jag skrev sist. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men min jul var fin och ovan ser ni bland annat en av mina julklappar, en prenumeration på noveller från Novellix(hur bra?!). Jag hoppas att ni också haft ett härligt lov.
Nu tänkte jag i alla fall försöka starta upp bloggen igen efter den här halvdvalan. Jag blir så glad av alla era fina ord som jag fått under tiden jag varit borta och vill bara säga tacktacktack till allihopa, ni gör det så himla värt att skriva.
Mitt mål med bloggen nu är att försöka uppdatera 2-3 gånger i veckan, eftersom jag fortfarande vill ha kvalité framför kvantitet vilket morgonljuset sällan tillåter. Och sen ska jag också lägga upp alla de läsarfrukostar jag fått in under julen, men som ännu inte publicerats, men det tar vi imorgon. Fortsätt gärna att skicka era bilder förresten! Och kram på er!
 
 
--
Translation:
Hi again!
And hi to the first post on the blog in 2013! Today is exactly one month since I last wrote. I don't really know what to say but since then my Christmas has been lovely and above you can see one of my Christmas presents, a subscription to the short stories from Novellix (how great?!). I also hope you all had a wonderful holiday.

Now I'm trying to start up the blog again after this half slumber. I am so thankful for all of your lovely words which I've been receiving while I was away and I just want to say thankyouthankyouthankyou to everyone, you guys really make writing this blog worth it.
My goal now is trying to update 2-3 times a week. I still want quality over quantity, but the morning light here up north rarely allows it. And then I'll also post all the reader breakfasts I received during the time I was away but which haven't been published yet. Please continue to send your pictures to me by the way! Hugs!


Kommentarer
Postat av: Linn

Fint! Har ni kallt nu?

Svar: Åh, tack! Ja, idag var det förfärligt kyligt här :/
Linn Cling

2013-01-12 @ 19:19:58
URL: http://jennylinnviktoria.blogg.se
Postat av: Karin

Ser fram emot alla fina inlägg:)
Välkommen tillbaka!

Svar: Tack så mycket! ^^
Linn Cling

2013-01-13 @ 09:51:53
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Hohler

We're researching for both weblogs supply honest, well balanced feedback upon virtually all troubles or even weblogs which have any open-handed or even left-wing leaning. Thank you..

2013-01-13 @ 12:55:20
URL: http://baid.us/j3Kx
Postat av: Vicky

sååå fint.

Svar: åh, tack!
Linn Cling

2013-01-13 @ 14:47:27
URL: http://vickys.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

dina foton är verkligen alltid smått (eller mer mer mer än smått) magiska.

Svar: tack så hemskt mycket! det värmer^^
Linn Cling

2013-01-14 @ 21:36:24
URL: http://polichinelle.se

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback