knäckebrödspizza med oliver och salami.

Söndag - Knäckebrödpizza med krossade tomater, oliver, riven västerbottensost och salami. Ett glas mjölk.
 
Godmorgon (eller kanske goddag med tanke på vad klockan är)!
Idag bestod min frukost av knäckebrödspizza som jag skrivit om en gång tidigare, där ni även hittar tillvägagångssättet. Det är verkligen jättegott och kräver inget mer än en varm ugn och lite väntan (vilket det är värt).
Idag är det främst plugg som står på mitt schema, men jag hoppas ni har en fin söndag!
 
 
--
Translation:
Sunday - Crisp bread pizza with tomato sauce, olives, shredded cheese and salami. A glass of milk.
 
Good morning (or maybe good day hence to what time it is)!
Today my breakfast consisted of crisp bread pizza which I've written about earlier. Crisp bread pizza is so delicious and super easy to make, just bake for 10 minutes in a hot oven.
Today my world mainly will focus on studying, but I wish you a great sunday!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejhej! Tror du att dessa knäckebröds pizzor fungerar lika bra på ett smörgåsrån? Svara gärna i ett inlägg annars på mailen:D kram!

Svar: Hej! Jag har aldrig testat med smörgåsrån, men eftersom de är mycket tunnare än knäckebröd kan jag tänka mig att de blir ganska mjuka och kanske även lite blöta då man brer på krossade tomater. Men testa, jag kan inte säga något säkert :) Kram!
Linn Cling

2013-01-14 @ 15:49:10
Postat av: SSANNAALICIA

Man blir ju riktigt hungrig av att titta på dina bilder, muums! ^^

2013-01-30 @ 17:50:28
URL: http://ssannaalicia.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback