scrambled tofu, finncrisp och körsbärstomater.

Måndag - "Scrambled tofu", körbärstomat och en skiva finncrisp med jordnötssmör samt en kopp yogité choklad.
 
Godmorgon!
Idag åt jag en god frukost som jag även gjort tidigare, där står även receptet för den delen. Jag tycker tofu är himla gott, men det är inte ofta jag äter det, eller har det hemma eftersom ingen i min familj är vegetarian. Dock så såg jag till att skriva upp det på handlingslistan igår så jag fick med mig en förpackning hem. Testa denna frukost tycker jag!
Till drack jag även Yogité som är gottgott (särskilt med chokladsmak) och som alltid ger små söta budskap. Lite som att få en lyckokaka fast i teform.
Kramar!
 
--
Translation:
Monday - "Scrambled tofu", with cherry tomatoes a slice of sourdough rye crisp bread with peanutbutter, and a cup of yogi tea with chocolate flavour.
 
Good morning!
Today I had a lovely breakfast which I've also made earlier, consisting of tofu fried with salt, pepper, and curry. I think tofu is very good, but I don't have it very often since no one in my family is vegetarian and we therefore never have it at home. But this time I made sure to write it up on the shopping list for groceries! I definetly think you should try this breakfast out if you haven't!
I also drank a cup of Yogi tea which is soo tasty (especially with chocolate flavour) and always gives you these cute messages. Pretty much like getting a fortune cookie but in the shape of tea.
Hugs!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Åh, Yogi's chokladte är det godaste <3 ^^

Svar: Ja visst är det! :)
Linn Cling

2012-10-29 @ 10:21:41
URL: http://giraffescantdance.blogspot.se/
Postat av: Vicky

jordnötssmör, dör så gott. livsfarligt att ha hemma ju.

Svar: hahah, åh ja det är så sant ;) Min favorit är Green Choice :)!
Linn Cling

2012-10-29 @ 17:23:24
URL: http://vickys.se/
   
Postat av: Viccy

Alla dina frukostar ser helt underbara ut! :)

Svar: Åh, tack så mycket!! :)
Linn Cling

2012-12-22 @ 21:45:45
URL: http://frulle.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback