hasselnötsgröt med russin och mjölk.

Onsdag 07:00 - Raw nötgröt gjord på hasselnötter, russin och havregryn serverad med mjölk, körsbär samt en kopp Earl Grey te.
 
Hej vänner!
Förlåt för sen uppdatering, men det är mycket som ska hinnas med på morgonen nu när jag sommarjobbar också.
 
Här ser ni i alla fall dagens gröt. Jag har länge varit sugen på att testa rawfood och bestämde mig för att göra en variant av nötgröt denna morgon. Dock hade jag inte riktigt alla ingredienser hemma, utan fick höfta lite. Det resulterade i att nötgröten bara blev hälften så god som jag tror att den kunde ha blivit. Därför tror jag att jag testar detta igen snarast, fast med ett ordentligt recept.
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Älskar din blogg, det är en ny favorit! Skrev upp några recept precis, det är så härligt med inspiration till frukosten!

2012-06-20 @ 21:23:50
URL: http://brittalicious.blogspot.com
Postat av: Vicky

aldrig hört talas om. men låter sjukt gott.

Svar: ja det är gott, men jag tror det blivit bättre om jag följt ett recept :)!
Linn Cling

2012-06-20 @ 21:30:36
URL: http://vickys.se/
Postat av: Anna

Ser sådär ut.

Svar: Jag tyckte det var rätt gott ändå :)
Linn Cling

2012-06-20 @ 22:24:27

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback