blåbärsyoghurt, clementin med mera.

Lördag - Blåbärsyoghurt med clementinklyftor, psylliumfrön, pumpakärnor, kokosflingor och valnötter, samt en kopp varmt citronvatten.
 
Så äntligen kom lördagen! Jag känner mig glad och pirrig idag, mest utav ingen anledning och fast min stad är regning grå idag tror jag att det blir en fin dag. Hoppas ni får en bra lördag!
 
Ps. Imorgon kommer inlägget med läsarfrukostar upp, så nu är sista chansen till att skicka in bilder till [email protected]!
 
 
--
Translation:
Saturday - Blueberry yoghurt with tangerine pieces, psyllium seeds, pumpkin seeds, shredded coconut and walnuts, plus a cup of hot lemon water.
 
Finally it's Saturday! I feel happy and excited, mostly out of no reason, and even though my city is rainy dull today I believe it will be a good day. Hope you all will have a great Saturday!
 
Ps. Tomorrow the post with reader's breakfasts will be up, so now is the last chance to send in pictures to [email protected]!
 

Kommentarer
Postat av: maja.

amen gud så gott det ser ut!

2012-11-18 @ 18:40:50
URL: http://maajis.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback