blåbärsyoghurt och stekt ägg.

Söndag - Blåbärsyoghurt och ett stekt ägg, samt en kopp champange-gräddte(ej i bild)
 
Godmorgon!
Startade sista dagen på lovet med en enkel och snabb frukost. Har liiite skolångest inför imorgon, särskilt som jag måstemåstemåste färdigställa en historiauppsats jag inte ens börjat på idag. Men jag har också planerat att träna och ikväll ska jag och ett gäng vänner dricka te hos mig, så jag har ändå något att se framemot denna söndag. Hur ser er dag ut?
 
 
 
--
Translation:
Sunday - Blueberry yoghurt with a fried egg, a cup of champange-cream tea(not in photo)
 
Godmorning!
I'm starting off the last day of the autumn holidays here in Sweden with a quick and easy breakfast. I have gotten a bit of school anxiety, since I really have to finish an essay in history today which I haven't even started writing. But! I also have planned to excersie and tonight a group of friends are having tea at my house, so I still have someting to look forward to this sunday. What are you guys up to today?

Kommentarer
Postat av: Raphaelle

Linn, kan inte du visa varma mackor? Jag är fett sugen på det! Åh! Vi borde försöka baka brioche tillsammans, typ true french breakfast!

Svar: Det kanske jag kan ;) Ja, det borde vi göra, fett bra idé!! :D :D
Linn Cling

2012-11-05 @ 13:16:53
URL: http://rapha.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh så gott! Jättefina bilder också!

2012-11-05 @ 21:54:44
Postat av: Ebba M

Åh så gott! Jättefina bilder också!

Svar: Tack! :)
Linn Cling

2012-11-05 @ 21:54:55
URL: http://ebbali.blogg.se
Postat av: linda

hejsan! :)

vilken fin blogg du har :D

Svar: Hejsan! Tack så mycket :D!
Linn Cling

2012-11-24 @ 10:05:23
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback