valnötsbröd, juice och så.

Söndag - Farmors valnötsbröd med Gotler korv, lax- och äggröra, tomat, smör och cheddarost. Samt ett glas apelsinjuice.
 
Hej på er!
Tyst har det varit den här veckan också. Även fast jag fotat några frukostar har alla bilder blivit så platta och tråkiga på grund av morgonmörkret att jag inte känt för att lägga upp dem. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det.
I alla fall så jag att jag var på blogg.se startsidan igen. Så kul, tack! Och hej på er alla nya som kikat in, jag hoppas att ni gillar det ni ser och att ni vill stanna kvar!
I helgen har jag varit i den ganska så mycket större staden Stockholm, gått på dop och bott hos min farmor och farfar. Därför blev dagens frukost min farmors goda valnötsbröd, tillsammans med lite olika pålägg. Resten av min söndag kommer spenderas med att flyga hem till Umeå igen och plugga fysik. Hoppas ni har det fint! Kram på er.
 
 
--
Translation:
 
Sunday - Grandma's walnut bread with Gotler ham, salmon and egg salad, tomato, butter and cheddar cheese. A glas of orange juice.
 
Hello!
It's been very quiet here this week too. Even though I've photographed a few breakfast I haven't felt like posting them since they were so flat and boaring becaus of the non-existing light in the morning. I don't really know what to do about it. 
Anyways, I saw that I was on the frontpage of blogg.se which is so fun! Hi to all of you new visitors, I hope you like what you see and that you want to stay!
This weekend I've been in Stockholm, attending a baptism and staying at my grandparents house. Therefore my breakfast was my grandma's delicious walnutbread with some different toppings. The rest of my sunday I'm going to fly back to Umeå again and also study some physics. I hope you all are doing great, hugs!
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

gud va gott de ser ut :D
kramis♥

Svar: Åh tack, kram!
Linn Cling

2012-11-25 @ 12:21:01
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Emmy

Det där valnötsbrödet såg inte dåligt ut

Svar: Nej, det var verkligen gott! :)
Linn Cling

2012-11-25 @ 12:23:29
URL: http://enugglaimossen.blogg.se
Postat av: amanda molander

Hej jag har en till fråga ang läsarfrukostar, får man skicka in flera gånger? och vilken dag är sista inskickningsdag innan du publicerar? : )

Svar: Hej! Vad bra att du frågar, jag har tyvärr inte varit så tydlig med det. Man får så klart skicka in flera gånger och det finns egentligen inget sista publiceringsdatum eftersom inlägget är stående och kommer varje vecka. Har jag precis publicerat inlägget när du skickar in din bild kommer din bild med i nästa veckas istället :)!
Linn Cling

2012-11-25 @ 12:48:19
URL: http://amandamolander.blogg.se
Postat av: Rebecca

Väldans fin blogg du har! :)

Men jag har en fråga, vad heter typsnittet i din header?

Svar: Tack! Typsnittet heter English Essay och det har jag laddat ned från Dafont.com :)
Linn Cling

2012-11-25 @ 13:34:17
URL: http://rebeccaritzen.blogg.se
Postat av: Sofie

Hej,viken rolig blogg om frukost! Gillar själv mest kvällsmat,men ser gott ut de på bilden! Har en fråga,lagar du alltid såna goda och fina frukostar? :)

Svar: Hej, tack! :) Ja, eller jag försöker! Om du vill kan du avgöra själv genom att kika lite i arkivet^^
Linn Cling

2012-11-25 @ 16:46:49
URL: http://soffansplace.blogg.se/
Postat av: Caroline

åhhååå, va underbar blogg!! Sjukt fina bilder och riktigt bra inspiration!! Ska jag följa flitigt

Svar: Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir av dina fina ord :)
Linn Cling

2012-11-25 @ 16:53:15
URL: http://styrkaochhalsa.blogg.se
Postat av: Amanda

Din blogg är underbar!! Måste bara få säga det! Så grymt härlig, keep up the good work n__n <3

Svar: Åh, tack!!!!
Linn Cling

2012-11-25 @ 17:59:48
Postat av: frida

vilken underbar blogg du har, och en så bra inspirationskälla till att göra sin frukost roligare!

Svar: Åh, tack vad glad jag blir att du tycker det! :)
Linn Cling

2012-11-27 @ 15:34:54
URL: http://ljusastunder.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback