djungelfrukost.

Söndag - Macka med kokt ägg, skinkost och persilja samt ett glas banan/annanas/mango- smoothie.
 
Godmorgon!
Dagens frukost kändes väldigt exotisk och reseinspirerad. Kanske för att jag undermedvetet är peppad på semester någon annastans än i regnkalla Sverige, eller bara för att det blev så.
I alla fall var smoothien väldigt fräsch och god. Receptet tänkte jag dela med mig av efter att jag arbetat mig igenom mitt lilla berg av läxböcker. Ha en bra dag vänner!
 
--
Translation: Sunday - A sandwich with a sliced boiled egg, soft spread ham cheese, parsil and a glass of banana/pineappel/mango smoothie.
Today's breakfast felt very exotic and travel inspired. Maybe because I'm unconciously longing for a holiday somewhere else than rain cold Sweden, or because it just happened.
Anyways, the smoothie was very tasty and refreshing. I'm going to share the recipe with you later, when I've worked through my pile of homework. Have a great day guys!
 

Kommentarer
Postat av: Vicky

du är så påhttig och duktig!

Svar: åh, tack^^
Linn Cling

2012-10-07 @ 23:02:59
URL: http://vickys.se/
Postat av: Mamma säl

Asså Linn jag får typ matorgasm då jag går in på din blogg!!!!!

Svar: <333
Linn Cling

2012-10-08 @ 22:12:14

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback