frozen yoghurt nummer två.

Lördag - Frozen yoghurt med "drottningsmak" (hallon+blåbär), toppad med pumpakärnor, hallon, citronskal och hackad mandel. Samt en kopp vaniljte (ej i bild).
 
Hej igen!
Nu är min dator äntligen tillbaka vilket även betyder att frukostbloggen är det! Dessutom har jag en hel veckas ledighet att se framemot och det känns så himla skönt. Lovet startade jag med en variant på frozen yoghurt till frukost. Jag gjorde ju en tidigare variant av det alldeles i början av bloggen, men tillskillnad från den kräver dagens variant varken glassmaskin eller tid. Resultatet blir en krämig, nästan sorbetliknande blandning och väldigt god. Delar med mig av det superenkla receptet snart!
 
--
Translation:
Saturday - Frozen yoghurt with raspberry/blueberry flavour, sprinkled with pumpkin seeds, raspberries, lemon zest and almond pieces. And a cup of vanilla tea (not in picture).
 
Hi again!
Finally my computers back which also means the blog is! I also have an entire week of vacation ahead of me which feels great too, since it's autumn holidays here in Sweden. I started of the holidays with frozen yogurth for breakfast. As you might remember I made another version in the beginning of the blog, but the one I made today is different since it doesn't require neither an ice cream maker nor time. The result is a creamy, almost sorbet-ish mixture which is very delicious. I'll share the super easy recipe soon!
 

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

åh! alltid lika mysigt fina fotografier här.

Svar: vad fin du är, tack! ^^
Linn Cling

2012-11-05 @ 20:30:06
URL: http://polichinelle.se
Postat av: Caroline

Var kan jag hitta receptet?

Svar: Här hittar du det :)
http://morningdiaries.blogg.se/2012/october/receptet-till-frozen-yoghurt-nummer-tva.html
Linn Cling

2013-02-05 @ 09:52:56

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback