äggmacka, yoghurt och silverte.

Torsdag - Rågbröd med räkost, kokt ägg och persilja, blåbärsyoghurt med pumpakärnor och gojibär samt en kopp silverte.
 

Startade veckans segaste dag med en god frukost. Förövrigt har jag en del ärenden att fixa inför en så himla rolig, spännande grej i mitt liv, men det berättar jag lite mer om senare. Kram på er!
 
--
Translation: I started off the week's worst day with a nice breakfast. Rye bread with shrimp flavored cream cheese, a boiled egg and parsil, blueberry yoghurt with pumpkin seeds and goji berries, and a cup of silver tea. Somethings really exciting is coming up in my life, and I have a few arrends to do today, but I'll tell you more later about that. Hugs!
 

Kommentarer
Postat av: nathalie.

åh. alltså din blogg är verkligen underbar, för att inte tala om bilderna.. de är fullkomligt fantastiska! får man fråga vilken kamera och vilket redigeringsprogram du använder dig utav?

Svar: Åh, tack så mycket!^^ Jag har en Nikon D90 och redigerar i Photoshop CS5 :)
Linn Cling

2012-09-21 @ 20:30:51
URL: http://conscious.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback