chokladgröt med banan och cacao nibs.



Måndag - Chokladgröt med raw cacao nibs och banan, samt en kopp chaite.

Såhär såg min frukost ut imorse. För ett tag sedan tog jag på mig att komma fram till en god variant av gröt till fina Amanda som behövde ett bra och snabbt recept att laga innan sin träning. Resultatet blev chokladgröten ovan. Jag åt även min med lite cacao nibs, vilket är små bitar av hackad kakaoböna, och smakar lite som väldigt bitter choklad. Lite ovant i början, men gott!
Receptet får ni snarast, kram.
 
--
Translation: This is what my breakfast looked like this morning. Chocolate oatmeal with raw cacao nibs and banana plus a cup of chai tea. Lovely Amanda wanted a quick and tasty recipe for oatmeal to eat before her workout, and this is what I came up with. I liked it a lot and it was really good with some cacao nibs, hugs!
 

 

Kommentarer
Postat av: Mia Olsen

Åh det här receptet ser jag verkligen fram emot! :)

2012-09-11 @ 17:27:38
URL: http://marslammet.blogg.se
Postat av: Britt

Jag säger samma som Mia! :D

2012-09-11 @ 17:36:06
URL: http://brittalicious.blogspot.com
Postat av: Amanda

Du är ju bara för gullig Linn, jag ska så snart jag bara kan testa detta å sedan ska du få min omdömme på det hela!!

2012-09-11 @ 22:56:27

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback