lingonsmoothie, havreknäcke och te.


Lördag - Lingonsmoothie, havreknäcke med smör kalkonskinka/tomat-gurkblandning, samt en kopp rabarber grädd te.

Åh, äntligen helg. Idag måste jag fixa några saker på stan innan jag verkligen tar ledigt, men annars så blir idag en bra dag med en fin vän som sover över. Jag blev även väldigt glad att se att det var många som tog sig tid att svara på mina frågor. Så vi kör på som förut med både "vanliga" och mer inspirerande frukostar på bloggen. Ha en grym lördag vänner!
 
 
-- 
Translation: Lingonberrysmoothie, oat crisp bread with butter, turkey ham/tomato cucumber mix, and a cup of rhubarb cream tea.
 
Finally weekend! Today I have some to-do's in the city, but otherwise I'm just going to take the day of. Tonight I've planned a sleep over with a nice friend which is going to be great! I'm also very happy to see the response I got on some questions I asked in an earlier post. Hope you have a lovely saturday, hugs!
 

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

dina bilder är verkligen fantastiskt awesome.

2012-09-08 @ 18:31:18
URL: http://polichinelle.se
Postat av: lovisa/polichinelle

(och jag vet att jag skrev fantastiskt två gånger. men det var det värt!)

Svar: Haha, åh tack så mycket! :)
Linn Cling

2012-09-08 @ 18:31:46
URL: http://polichinelle.se
Postat av: josefin mandarin

guuuud så gott dör

2012-09-13 @ 18:38:58
URL: http://mkeys.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback