läsarfrukostar nummer åtta.

Denna vecka har jag fått in en himla massa läsarfrukostar! Det känns såklart jättekul, men för att inte inlägget ska bli alltför långt har jag valt att spara vissa till nästa söndag och publicera dem då istället. Så ifall din bild inte är med denna gång, så håll utkik, den kommer att komma upp! Och även om jag fått in en del bilder får ni gärna fortsätta in era frukostbilder 700px breda till min mejl [email protected]. Men nu kikar vi på hur era frukostar sett ut denna vecka!
 
Matilda åt vaniljkesella blandat med hallon med banan, färskpressad grape/apelsinjuice, en kiwi, kalkon/keso/gurkmacka och en äggmacka med dill.
 
Sallys frukost 2013 bestod av fil med äpple, chiafrön och gojibär. Knäcke med keso, gurka och kalkon.
 
Alma åt tegröt toppad med mango. Finn crisp med jordnötssmör och kokos, fruktsallad på apelsin och mango samt ett glas juice.
 
Lovisa åt en frukostvariant med linfrön på yoghurten tillsammans med juice och smörgås med paprika.
 
Cissis frukost var sojayoghurt med frusen mango, hackade hasselnötter, mandlar och russin, plus en ostmacka med paprika och en kopp kaffe till det. 
 
Fanny lagade ugnsbakad päron-kokosgröt och åt den toppad med päron och kokosgrädde.
 
Erikas frukost bestod av kesoplättar med jordgubbar, blåbär och bananpengar. Toppad med lite vaniljsocker, och en kopp te med kakao och apelsin-smak.

Kommentarer
Postat av: alma

åh va kul att jag kom med, tack! :) ville bara säga att min länk inte funkar, hehe :)

Svar: hej! åh, vad konstigt, ska fixa det nu :)
Linn Cling

2013-02-04 @ 09:49:03
URL: http://almawiola.blogspot.com
Postat av: Sofia

åh vilka underbara bilder!

2013-02-04 @ 10:10:08
URL: http://byfia.com

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback