frukost på silverfat.

Lördag - Tunnbrödknäcke med smör och salami, en blodgrape samt en kopp varmt citronvatten.
 
Ojoj. Nu har det varit tyst här alldeles för länge så jag bestämde mig för att göra något åt det. Till frukost åt jag tunnbrödknäcket som jag berättade om i det här inlägget. Bästa.
Idag ska jag bland annat gå på teater med några vänner. Det peppar jag massor eftersom teater är något man borde gå på oftare. Ha en bra lördag finisar!
 
 
--
Translation:
 
 
Saturday - Stone oven baked crisp bread with butter and salami, a red grapefruit and a cup of hot lemon water.
 
Oopsiee. It's been quiet here way too long so I decided to do something about it. For breakfast I had stone oven baked crisp bread that I wrote about earlier in this post. It's the best.
Today my friends and I are going to watch a theatre. I'm super excited sine I rarely do that and I think it's something you definetley should do more often. Have a great saturday lovelies!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback