keso, kvarg och novellix.

Måndag - Kesokvarg (hälften keso, hälften kvarg) med valnötter, kokosflingor och solrosfrön, blodgrape, finncrisp med räkost samt en kopp varmt citronvatten.
 
Hej på er!
Jag börjar veckan med en sovmorgon och frukostläsning, vilket minst sagt är en fin kombo. Det gör måndagen lite roligare helt enkelt! Novellix erbjöd mig att plocka ihop fyra noveller från dem i en liten ask, vilket jag inte kunde tacka nej till. Idén med små berättelser som man hinner läsa även fast man har tidsbrist är himla bra tycker jag! Om ni vill kan ni också köpa asken som heter "Morningdiaries", med de fyra novellerna nedan↓. Ni hittar den i deras webshop och som läsare av bloggen kostar den bara 99:- (istället för 129:-) om ni uppger koden "Morning" innan ni betalar!
Hittills har jag hunnit läsa "Ella gör sig fri" av Karin Boye och "Så som du hade berättat det för mig (ungefär) om vi lärt känna varandra innan du dog" av Jonas Hassen Khemiri och båda var riktigt bra!
Nu hoppas jag ni får en fortsatt fin måndag!
 
 
--
Translation:
Monday - Cottage cheese mixed with quark and sprinkled with sunflower seeds, shredded coconut and walnuts. Red grapefruit, hard sour dough rye bread with schrimp spread and a cup of hot lemon water.
 
Hi guys!
I'm starting off the week with a long breakfast combined with some reading, lovely! For my swedish understanding readers there's a special offer for short stories at Novellix. I got to choose four stories from their store, and the two I've read so far was great. Hope you have a nice Monday!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

Åh så mysigt. Mumsigt!

2013-02-18 @ 20:09:45
URL: http://ebbali.blogg.se
Postat av: Likegyldighet

jeg bare elsker konseptet bak bloggen din! elsk elsk. gleder meg til masse fin inspirasjon. morgningen er fantastisk. står opp 1 time før jeg må så jeg kan drikke te, høre på musikk og lese fine blogger eller bøker.

2013-12-03 @ 20:54:58
URL: http://likegyldighet.blogg.no

Kommentera här:

Namn:
Minns mig

E-postadress: (syns ej)

Din blogg eller URL:

Kommentar:

Trackback